zondag 1 april 2012

Zaterdag 31 maart 2012, om 9.45u werd Witje mama van haar 4 kleintjes. En ik was erbij!!! Toen ik om kwart voor 10 toekwam, zag ik al één kleine, natte, pasgeboren cavia liggen. Witje was haar net aan het schoonmaken. Klokslag 10 werd een tweede geboren. Meteen maakte ze ook deze cavia schoon en opnieuw 10 minuten later werd nummer 3 geboren. Als laatste kwam ook nog een zwart- witte cavia. Het was super ... spijtig dat jullie er niet bij waren ... maar alvast deze foto's ...



 En zoals je kan zien ... ja, weer een frommeltje ...

 Zelfs twee frommeltjes ...





 Ook nog een paar foto's gemaakt van jullie lieve schatjes!









 En onze Jos...

 Bedenken jullie in de vakantie al eens een naam voor onze kleintjes van Bruintje?



 Vlekje heb ik voorlopig even alleen in een hok gezet, haar buik wordt ook al dikker...


De zebravinken zijn ook opnieuw aan een nestje begonnen. Het tweede mannetje werd opnieuw verstoten en heb ik bijgevolg bij het andere vrouwtje gezet. En het klikt ...
Volgende week meer nieuws...
Prettige vakantie verder!
Juf Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten